dinsdag 30 maart 2010

Daniël en de dingen



Op mijn oproepje wie er een nog goed te gebruiken sticker van West-End wil hebben kreeg ik allerlei reacties van Hollumers in de trant van 'Dat is lang geleden'. Maar niemand die hem wilde.

Toen meldde zich Daniël, tandarts te Leeuwarden, die net een huisje op Ameland heeft gekocht. ,,Wat is Ameland leuk en relaxed'', mailde hij. ,,Hadden we veel eerder moeten doen.'' Zo iemand mag de sticker meteen hebben.

Ik kende Daniël niet, maar verschillende collega's wel. Zo wist ik van tevoren al gehoord dat hij zo'n groot huis heeft, een bungalow ergens in Friesland en hij rondrijdt in een Jaguar.

Allemaal jaloezie natuurlijk. Maar ik kan nu dus melden dat ik iemand die alles al heeft, toch iets heb gegeven wat hij graag wilde. Knappe jongen die me dat nadoet. Ik kreeg er een tandenborstel voor terug, want daar had hij toch genoeg van.