donderdag 21 mei 2009

Here's looking at you, kid





Volgens Shakespeare maakt het voor de geur weinig uit hoe een roos heet, en dat zal dan wel, maar de naam van een roos dat is toch niet niks. Op de bloemetjesmarkt ging ik finaal overstag voor een 'struikroos' (dat is, weet ik nu, iets anders dan een klimroos of een geurroos) die Ingrid Bergman heet.



Eigenlijk moet Ingrid Bergman in de volle zon staan, maar dat is bij mij in de tuin niet altijd mogelijk, dus ik ben benieuwd of ze het gaat redden. In haar films heeft ze wel voor heter vuren gestaan.



Omdat ik toch bezig was kocht ik nog zo'n struikroos. Gewoon op kleur, want ik had me voorgenomen iets roods te kopen. Hoe deze roos heet weet ik niet.

(Fuchsia's (willu een stekkie een stekkie een stekkie) kocht ik niet, ik vond alleen het bordje grappig.)