zaterdag 1 april 2006

Zo gewonnen zo geronnen



Mail van Hidzer:

+++

Ha Asing,

Nyk belde vanmiddag op om te vragen of wij misschien een krontjong plaat hadden meegenomen zondag. Die is namelijk van Jan Pier. Ik zei dat de heren stadsdichters en Anne Feddema met die plaat zaten om te pielen, en dat die hem waarschijnlijk hebben meegenomen. Ik weet eigenlijk wel zeker dat die ene van dat duo, die steeds zijn shirt uittrok, de plaat heeft meegenomen.
Nou kijk ik toevallig even op je weblog en ziedaar, de krontjongplaat van Jan Pier.

Ik zal JP wel even mailen dat jij die plaat nu in je bezit hebt.

groeten Hidzer


+++

Raadsel opgelost: het was een van de meer aangeschoten literaire gasten van de boekaanbieding. Jammer dat ik de plaat na een dag alweer kwijt ben, maar ik heb gelukkig nog wel wat platen.

Toevoeging: Ik kreeg maandag ook nog telefoon van Anne Feddema, die het maar niks vindt dat dit allemaal op internet staat. ,,Jim waren al fut, en die jonkjes, die em half om hadden, hadden die plaat onder ut jaske. Ik hew mij as un stichtelijke fader opstelt, ik sei dat kin niet.''