maandag 18 augustus 2008

Ships that pass in the day



Omdat het echtpaar aan het tafeltje bij het raam zo decoratief de krant zat te lezen en te puzzelen, en ik de laptop toch aan had op de boot naar Ameland, zette ik het ingebouwde filmcameraatje aan.

Het leverde een filmpje op van een minuut of vier, dat nogal statisch is natuurlijk, maar als een verrassing kwam ineens de reddingboot voorbij, die vermoedelijk een patient naar Holwerd bracht. De vorige keer dat ik dat meemaakte bleek achteraf mijn vader erin te liggen, nu was dat niet zo.

Dat stukje heb ik eruit geplukt en het op de MacBook bewerkt. Een keer alsof het een sketch is uit een programma met komische videofilmpjes met ingeblikt gelach.



En de andere alsof het een thriller is. Bedenkt er zelf maar een verhaal bij. Muziek doet veel, maar dat wisten we al.