vrijdag 20 december 2013

Ik veil dus ik besta

Gisteren zette ik de balpen op dit weblog die ik in het Glazen Huis had gebietst. Stukje staat hieronder. Ik was de mijne kwijtgeraakt.

Die pen wilde ik wel veilen, want dat doet iedereen tegenwoordig. Voor Serious Request natuurlijk.

Op Facebook kwamen er dadelijk reacties.

Eerst van Wally Hofker: ,,Kom op Asing! Maak er een mooie tekening mee, een zelfportret of zo, met handtekening eronder. Dan doe ik een openingsbod van 15 euro."

Toen van Jetske Bilker: ,,Okee. Pen met zelfportret van Asing 20 euro."

Zodoende zette ik me zojuist aan het tekenen. Eerst maakte ik een foto met de pen, met mijn pc. Die bewerkte ik met photoshop en die grafische bewerking heb ik nagetekend met de pen.

Het duurde weer eens veel langer dan ik dacht, maar het resultaat (op A3-papier) mag er zijn, vind ik.

 Opmaakster Alie Veenhuizen bood er al 50 euro voor, toen het nog niet eens klaar was. Dat is het nu wel (zie boven, de scanner maakte hem iets meer paars dan hij in het echt is.). Gesigneerd is hij ook.

Wie biedt meer? Mag op Facebook, of je kunt me mailen. Maandag is hij voor de hoogste bieder. Met de pen erbij natuurlijk, waar na al dit gekras nog best veel inkt in zit.