donderdag 27 maart 2008

Dylanfan



Hoewel ze in het jaar is geboren dat Bob Dylan zijn album 'Desire' uitkwam, is collega Kirsten fan en kenner van zijn werk. En van de film 'I'm not there', waarin zes verschillende acteurs Dylan-achtige figuren spelen.

In Friesland draait die niet maar in Groningen wel, zodat ze daar gisteren een grondige inleiding van drie kwartier hield. Ik was even mee, voor de gezelligheid en omdat ik de film best een tweede keer wilde zien.

Als voorbereiding had ze alles over Dylan gelezen wat ze thuis heeft staan en zijn platen gedraaid, zelfs onderweg in de auto naar Groningen. ,,Nu heb ik voorlopig ook wel even genoeg van hem'', zei ze op de terugweg. ,,Ik denk dat ik hem in het bejaardentehuis wel weer eens draai.''



Dit is de trailer van 'I'm not there', vooral aanbevolen voor Dylanfans en degenen die de inleiding hebben gehoord.