woensdag 1 november 2006


Mooi


Man en vrouw in de trein luisteren samen naar één mp3 speler. Tegenover hem komt een Antilliaans stel, zitten, dat ook een mp3 speler deelt.

De Antilliaanse man wijst op zijn vriendin en vraagt: ,,Vind je haar een mooie vrouw?’’

De andere man: ,,Hè?

De Antilliaan: ,,Vind je haar een mooie vrouw?’’

De ander: ,,Ja, ze is wel een mooie vrouw, ze heeft een mooi compact hoofd. Ik hou van negerinnen. Maar ik zou er niet op vallen.’’

De Antilliaan: ,,Hè?’’

De ander: ,,Ik hou van negerinnen maar ik zou niet op haar vallen.’’

De vriendin van de Antilliaan, die de hele tijd al verbaasd kijkt: ,,Hoe kom je bij die vragenstellerij, man?’’

De andere man: ,,Ik hou hier nu maar over op, geloof ik.’’

De Antilliaan, na een korte stilte, tegen de vrouw naast zijn gesprekspartner: ,,Jij bent niet jaloers, toch?’’

De andere man: ,,Lieve schat, ik ben homo.’’