woensdag 5 oktober 2016

Strandsverschil

Een paar weken geleden liep ik op Rockaway Beach, een breed strand bij New York waar niet veel mensen waren want er zijn geen parkeerplaatsen naast.

Een man maakte een handstand voor zijn vriendin, ik maakte daar een foto van en ik raakte met ze aan de praat.

,,Waarom ga je hier naar het strand?'', vroeg de vriendin. Ze was wel eens in Zandvoort in Nederland geweest en daar vond ze het strand veel mooier. En in Frankrijk had je ook zulke mooie stranden, maar daar waren de borsten van de vrouwen weer kleiner dan in Nederland.

Daar had ik allemaal geen antwoord op. Ik was eenvoudigweg in New York en ik wilde naar het strand.

Zonet was ik op bij zonsondergang op het Zuidwest bij Hollum. 

Waren ook niet veel mensen. Helemaal geen, eigenlijk, laat staan iemand die op zijn hoofd stond. Dus dan dit paaltje maar op de foto.

Slotsom: beide stranden zijn prettig. Het ligt er maar net aan, aan welke kant van de oceaan je zit.